Częstym pytaniem jakie otrzymujemy od naszych klientów jest "Co za treść powinna znajdować się na koszulce firmowej / reklamowej ? ".
Zawsze w takiej sytuacji pytamy klientów gdzie będzie noszona odzież? Pytanie z pozoru błahe jest istotne z względu na treść nadruku.
Przeanalizujemy dwie sytuacje:
#1 działalność odbywa się tylko i wyłącznie w siedzibie firmy
#2 pracownicy poruszają się poza siedzibą firmy
#1 W pierwszej sytuacji klienci zwracający uwagę na pracowników, nie potrzebują informacji zawartych na koszulkach.
-logo / nazwa firmy- potrzebny - klienci bez trudu rozpoznają pracowników;
-adres -nie potrzebny - klienci znajdują się już w wskazanym miejscu;
-telefon -nie potrzebny - klienci mają bezpośredni kontakt z obsługą sklepu;
-adres strony www, adres email, facebook-nie potrzebny - obsługa sklepu wyjaśni wszystkie niejasności;
Z punktu widzenia użyteczności najistotniejsze jest aby klienci bez trudu rozpoznali obsługę sklepu. Umieszczenie loga na odzieży firmowej w zupełności wystarczy. Proszę zwrócić uwagę na pracowników hipermarketów budowlanych. Mimo dużej ilości osób na hali, dzięki spójnej kolorystyce i wyraźnego logo firmy - pracownicy są łatwo rozpoznawalni.
#2 W sytuacji drugiej pracownicy wykonują prace poza siedzibą firmy. Klient lub potencjalny klient może otrzymać sporo użytecznych informacji patrząc tylko na pracowników.
-logo / nazwa firmy- potrzebny - klienci otrzymują informacje z jaką firmą mają do czynienia;
-adres -potrzebny - klienci znają adres firmy;
-telefon -potrzebny - klienci w łatwy sposób uzyskują numer kontaktowy do firmy;
-adres strony www, adres email, facebook- potrzebny - wszelkie dodatkowe informacje znajdujące się na stronie internetowej są łatwo dostępne dla klientów;
Biorąc pod uwagę użyteczność, klient po kontakcie z pracownikiem noszącym taką odzież powinien wiedzieć: co to za firma, gdzie się znajduje, kontakt do firmy, gdzie znajdzie dodatkowe informacje. Ten typ koszulek polecamy głównie serwisantom, monterom.
Jak dobrać wariant nadruków na koszulce firmowej / reklamowej?.
Mamy kilka miejsc gdzie możemy bez trudu umieścić nadruk. Jednak należy pamiętać o odpowiednim doborze techniki nadruku do proponowanego miejsca. Nadruk termotransferowy może zostać umieszczony:
-z przodu koszulki
-z tyłu koszulki pomiędzy łopatkami
-z tyłu koszulki w formie nadruku piłkarskiego/ sportowego
-na sercu
-na karku
-na rękawie
Na podstawie wieloletnich doświadczeń w wykonywaniu nadruków, polecamy naszym klientom wariant "3" nadruku.
Wariant "3" logo na sercu oraz tył duży napis, świetnie wyczerpuje wszystkie użyteczne informacje,jakie powinna zawierać koszulka firmowa.
Wariant "1" nadruk z przodu na wysokości klatki piersiowej -podstawowy wariant wykonywania nadruków. Stosujemy ten wariant w koszulkach indywidualnych, okazjonalnych i eventowych.
Wariant "2" nadruk z tyłu pomiędzy łopatkami -popularny w firmach produkcyjnych, w których klienci nie mają kontaktu z pracownikami hali.
Nadruk na sercu - co za treść umieścić?
Logo na sercu jest najpopularniejszym miejscem gdzie umieszczamy nadruk. Samo logo uważamy za najwłaściwszy nadruk na sercu. W przypadku braku loga umieszczamy nazwę firmy. Popularnym rozwiązaniem jest spersonalizowanie koszulek poprzez nadrukowanie imion pracowników pod firmowym logiem. Jest jednak element, który wyjątkowo często pojawia się w wytycznych do projektu. To niechlubny numer telefonu pod logiem firmowym. Jest to element, który odradzamy.
#3 Przeanalizujmy sytuacje. Rozmawiamy z pracownikiem firmy. W pewnym momencie nasz wzrok skupia się na 9 cyfrowej liczbie wielkości 8-12cm. Nie ma komfortowej sytuacji, w której moglibyśmy spisać taki numer. Numer telefonu umieszczony na sercu jest elementem zbędnym.