Blog archiwum
nie pon wto śro czw pią sob
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
Blog chmura tagów
Jak dobrać treść nadruku na koszulce reklamowej - firmowej?

Częstym pytaniem jakie otrzymujemy od naszych klientów jest  "Co za treść powinna  znajdować się na koszulce firmowej / reklamowej ? ". 

 

Zawsze w takiej sytuacji pytamy klientów gdzie będzie noszona odzież? Pytanie z pozoru błahe jest istotne z względu na treść nadruku.  

 

Przeanalizujemy dwie sytuacje:

#1 działalność odbywa się tylko i wyłącznie w siedzibie firmy

#2 pracownicy poruszają się poza siedzibą firmy 

 

#1 W pierwszej sytuacji klienci zwracający uwagę na pracowników, nie potrzebują informacji zawartych na koszulkach.

-logo / nazwa firmy- potrzebny - klienci bez trudu rozpoznają pracowników; 

-adres -nie potrzebny - klienci znajdują się już w wskazanym miejscu;

-telefon -nie potrzebny - klienci mają bezpośredni kontakt z obsługą sklepu;

-adres strony www, adres email, facebook-nie potrzebny - obsługa sklepu wyjaśni wszystkie niejasności;

Z punktu widzenia użyteczności najistotniejsze jest aby klienci bez trudu rozpoznali obsługę sklepu. Umieszczenie loga na odzieży firmowej w zupełności wystarczy. Proszę zwrócić uwagę na pracowników hipermarketów budowlanych. Mimo dużej ilości osób na hali, dzięki spójnej kolorystyce i wyraźnego logo firmy - pracownicy są łatwo rozpoznawalni. 

 

#2 W sytuacji drugiej pracownicy wykonują prace poza siedzibą firmy. Klient lub potencjalny klient może otrzymać sporo użytecznych informacji patrząc tylko na pracowników. 

-logo / nazwa firmy- potrzebny - klienci otrzymują informacje z jaką firmą mają do czynienia;

-adres -potrzebny - klienci znają adres firmy;

-telefon -potrzebny - klienci w łatwy sposób uzyskują numer kontaktowy do firmy;

-adres strony www, adres email, facebook- potrzebny - wszelkie dodatkowe informacje znajdujące się na stronie internetowej są łatwo dostępne dla klientów;

Biorąc pod uwagę użyteczność, klient po kontakcie z pracownikiem noszącym taką odzież powinien wiedzieć: co to za firma, gdzie się znajduje, kontakt do firmy, gdzie znajdzie dodatkowe informacje. Ten typ koszulek polecamy głównie serwisantom, monterom.

 


 

Jak dobrać wariant nadruków na koszulce firmowej / reklamowej?. 

Mamy kilka miejsc gdzie możemy bez trudu umieścić nadruk. Jednak należy pamiętać o odpowiednim doborze techniki nadruku do proponowanego miejsca. Nadruk termotransferowy może zostać umieszczony:

-z przodu koszulki

-z tyłu koszulki pomiędzy łopatkami

-z tyłu koszulki w formie nadruku piłkarskiego/ sportowego

-na sercu 

-na karku

-na rękawie

 

Na podstawie wieloletnich doświadczeń w wykonywaniu nadruków, polecamy naszym klientom wariant "3" nadruku. 

 

Wariant "3" logo na sercu oraz tył duży napis, świetnie wyczerpuje wszystkie użyteczne informacje,jakie powinna zawierać koszulka firmowa. 

Wariant "1" nadruk z przodu na wysokości klatki piersiowej -podstawowy wariant wykonywania nadruków. Stosujemy ten wariant w koszulkach indywidualnych, okazjonalnych i eventowych.

Wariant "2"  nadruk z tyłu pomiędzy łopatkami -popularny w firmach produkcyjnych, w których klienci nie mają kontaktu z pracownikami hali. 

 


 

Nadruk na sercu - co za treść umieścić? 

Logo na sercu jest najpopularniejszym miejscem gdzie umieszczamy nadruk. Samo logo uważamy za najwłaściwszy nadruk na sercu. W przypadku braku loga umieszczamy nazwę firmy. Popularnym rozwiązaniem jest spersonalizowanie koszulek poprzez nadrukowanie imion pracowników pod firmowym logiem. Jest jednak element, który wyjątkowo często pojawia się w wytycznych do projektu. To niechlubny numer telefonu pod logiem firmowym. Jest to element, który odradzamy. 

#3 Przeanalizujmy sytuacje.  Rozmawiamy z pracownikiem firmy. W pewnym momencie nasz wzrok skupia się na 9 cyfrowej liczbie wielkości 8-12cm. Nie ma komfortowej sytuacji, w której moglibyśmy spisać taki numer. Numer telefonu umieszczony na sercu jest elementem zbędnym. 

 

 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Infolinia 609 411 882
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl